loading
Baleno

Sárga Angyal

Prémium Assistance szolgáltatás Új és Használt autóra egyaránt!

Új Autó Sárga Angyal



Prémium Assistance szolgáltatás – Új autóra (3 év alatti)
2013 januárjától a Suzuki gépjármű tulajdonosok részére egy prémium assistance szolgáltatással (SARA-Service Activated Roadside Assistance) bővítette termékpalettáját.

Mit jelent az Új autó Upgrade?
Az új autó Upgrade azon szolgáltatások körét hivatott lefedni, amelyekre a gyári garancia körébe tartozó szolgáltatások nem terjednek ki!

Mire vonatkozik?

Minden olyan Suzuki gépjárműre, amelyik 3 évnél fiatalabb és nem érte el a 100.000km futásteljesítményt és gyári garanciával (azaz rendezett szervizkönyvvel) rendelkezik.


Mit nyújt a gyári garancia?

A gyári garancia csak és kizárólag garanciális meghibásodásokra vonatkozik. Ilyen hibák esetén az assistanace szolgálat térítésmentesen biztosítja a gépkocsi szállítását a legközelebbi Suzuki szakszervizbe, ahol ingyenesen elvégzik a gépkocsi javítását. Garanciális javítás esetén, alanyi jogon nem jár csereautó, tehát sem az assistance szolgáltatót sem pedig a javítást végző szervizt nem terheli ilyen jellegű kötelezettség. A javítás időtartamára csereautót az ügyfél csak külön eljárás keretében igényelhet. Az igényt igazolásokkal kell alátámasztania (pl: rokkantság). Egyéb költségtérítés (pl. taxi vagy szálloda költség) is csak a fentiekhez hasonlóan külön eljárás keretében igényelhető. Ügyfél hibára visszavezethető meghibásodásokra, illetve töréskárra a gyári garancia szolgáltatásai nem terjednek ki!


Mit nyújt az Új autó Upgrade?

Garanciális meghibásodás esetén maximum 3 napra cseregépkocsit biztosít. Lehetőséget nyújt egyéb költségek megtérítésére (pl. taxi, szálloda költség).
Saját hibából eredő meghibásodás esetén (pl lemerült az akkumulátor, rossz üzemanyagot tankolt), ingyenes autómentést, ingyenes helyszíni javítást, cseregépkocsit (maximum 3 napig), egyéb költségtérítés lehetőségét biztosítja az ügyfél részére. Abban az esetben, ha a gépkocsi nem javítható a helyszínen, tehát megbontást igényel, akkor a szervizzel egyeztetett javítási költséget kell az ügyfélnek megtérítenie.
Káresemény esetén: Azonnali segítségként, ingyenes autómentést biztosít az ügyfél részére. A sérült gépjármű átvételét követően kárrendezési központunk készséggel áll a segítségére.


Milyen országokban vehetem igénybe a szolgáltatásokat?

Az assistance szolgáltatás egész Európa területén érvényes.

Hogy vehetem igénybe a szolgáltatásokat?

Műszaki probléma esetén, legyen az garanciális jellegű, saját hibából eredő, vagy káresemény, hívja a következő telefonszámokat:
Belföld: 06-80-990-234    Külföld:+43 152 503 65 48
 A vonal másik végén a gépkocsi adatainak egyeztetését követően mindenben a segítségére lesznek az assistance szolgálat munkatársai.


Hova szállítják a gépkocsimat?
Gépkocsija Magyarország egész területéről a Suzuki Világ 24 órában őrzött telephelyére kerül beszállításra. Így assistance szolgáltatás igénybevétele esetén a gépkocsiját biztos kezekben tudhatja.

Milyen módon tudom megkötni az Új autó Upgrade-t?

Semmi más nem kell tennie, csak fel kell keresni a Suzuki Világ kereskedését, és ott be kell mutatnia a „rendezett” szervizkönyvét. A látogatás alkalmával kerül sor a szerződéskötésre. A szerződéskötés pillanatában az Ön gépkocsijának adatai bekerülnek az Assistance Szolgáltató adatbázisába, és a szolgáltatás minden elemére jogosulttá válik.


Mettől- meddig érvényes az Új autó Upgrade?
A szerződéskötéstől számított egy évig.

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

A szolgáltatás éves díja 5000 Ft. A szerződés évfordulóját megelőzően a lejáratról emlékeztetőt küldünk Önnek.


Milyen kötelezettséggel jár számomra?
Nincs kötelezettség! Nincs hűség nyilatkozat! A lejáratot követően Ön dönti el, hogy kívánja-e újra kötni a Prémium szolgáltatást.